2011年10月3日 星期一

網誌翻新 Blog Updated















今天花了點時間把網誌翻新了下~
I used few hours to update my blog today~

參考了不少語法使用的文章~
referenced a lot of bloggers' article~

很複雜啊~XDD
it's very complicate...XD

另外~
BTW~

最近實在很少更新部落格~
I haven't updated my blog for a while~

我想最主要應該是因為我的英文大退步吧~
I guess that's because my English was regressed a lot...

很多字跟文法都狂忘~
forget a lot of words and grammars...

可以說是大悲劇~XDD
kind of tragedy I guess~XDD

導致我現在打網誌英文部分的時候一整個苦手~XDD
and that makes me have less confidence when I do my English part of the Blog~XDD

還有也可能是臉書的關係~
and it could be the Facebook~

有了臉書就懶得更新這裡了~XDD
Lazy to renew here when you have Facebook~XDD

算了~
whatever~

總之~
anyway~

以後我會盡量多更新這裡~
I will more time at here by my best~

----------------------------------------
是說~
and ~

馬上要退伍了說~
I'm finishing my military services~

現在已經不到兩個月了~
in two months~

但一開始算日子~
however, it goes very slow~

就過得超慢的。。。
once you starts to count the days...

我大約十天前發現我快退伍了~
I was found out I'm almost finish the services~

就大概算一下剩幾天~
so I counted...

結果不算還好~
then~

一算下去~
from that day to today was like

我這幾天感覺過得比前面的九個月還久~XDD
hell longer than the past nine months before I counting~XDD

超可怕~XDD
terrible...XDD

之前真的感覺過超快~
however, it was very fast before~

真的還是不要想太多比較好~XDD
I better stop thinking about it now~XDD

----------------------------------------
最近聽到澳洲那邊一堆事情~
recently, I heard there were sths not pleasant happened over AU~

讓我對回去澳洲反而有點退縮了。。。
which makes me a strong feeling of not to go back...

我這個人最怕麻煩了。。。
I'm a kind who doesn't like to deal with trouble stuffs...

就很煩。。。
it's annoying very much...




算了~
whatever~

都是功良害的啦~XDD
it's all 功良's fault~~XDD

8 則留言:

Mask 提到...

靠杯,又我害的XD

你圖放那張機車馬臉
該不會爬完好色龍的每一集吧

TonyTsao 提到...

AT爬完了~
最近在看UA~
反正值班閒閒沒事幹~XDD

Mask 提到...

我也只看AT跟UA
看來我們喜好差不多
Suck my balls!!!

TonyTsao 提到...

Do you have one?

Mask 提到...

幹XD

TonyTsao 提到...

哈哈~看來你英文有進步喔XDD

Mask 提到...

進步那一點點
長一點的句子我就很難看懂意思

TonyTsao 提到...

一開始都是一點點~
不過很快就會越看越多了~XDD

加油!!