2011年10月10日 星期一

狗屎憲兵!! FXXKXXG MP!!!

注意!! 本文有大量負面情緒及抱怨!!
Warning!! Negative motions and complaints inside!!

無法接受的朋友請不要靠近~XDD
Whoever believe the world is made of sugar and justices please do not coming~XDD

因為一些很不爽的事情,我現在很不舒服。。。
I'm emotional feeling bad, cos of some shits...

人就是可悲的無用。。。
How pathetically helpless is a man...

說什麼呢?
Why?

真的有什麼事的時候。。。
Cos when there's anything really happened...

我又能做什麼??
am I able to do anything to help??

試煉??
quest??

磨練???
challenge???

學習????
lesson????

不過是受害者可笑的自欺欺人罷了!!
they are just a bunch of jokes for those pathetic victims to lie themselves so they would feel better!!

對! 我很幼稚!!!
right! I'm not grown up!!!

但面對自己的家人受到傷害你要我怎麼冷靜??
but I can't even think when the pains come to my family!!

要是現實情況允許我甚至想把那些人渣凌遲至死再剁碎餵魚!!!
I would even cut those shits to death very slowly if the reality is allowed!!!

可惜我沒辦法。。。
but it's impossible...

最後我也淪為妥協者。。。
then finally I become a part of this cowardly world...

這個世界真是噁心的讓我一刻都待不下去。。。
this world is so disgusting that I can't even stay for one more second...

別擔心,我不會自殺的。。。
Don't worry, I won't commit suicide...

因為我是懦夫。。。
cos I'm a coward...

1 則留言:

Mask 提到...

喬弟那又發生甚麼事了嗎?
MSN跟我說吧!

另外...
現實常常要人屈服
那股力量實在太大
錯的那一方是大部分
所以少數的正義反而被排擠壓迫
即使道理跟原則是對的也無法伸張
世界就是如此運作,無法扭轉
所以我也在很早以前就妥協
變成腐敗世界的一份子
因為不這麼做就無法生存