2012年2月18日 星期六

弟弟 Bro

我一直以為我跟喬弟的感情永遠不會變
I thought the relationship between Joe and me won't change forever

但最近很多事情讓我很疑惑
but I'm confused

我不知道這一切的一切
I don't know how would

到底是怎麼產生的
all these things happened

我才發現事情沒有我想得那麼簡單
I finally realised that thing wasn't that easy like what I expected

我很愛他
I love him very much

所以我不希望他受傷
I don't want him to get hurt

但當我想提醒他的時候
but when I try to remind him

受傷的卻變成我了
I'm the one get hurt

二十歲算成熟嗎
It's twenty-years old a grown up

我不知道
I don't know

我也不在乎
and I don't wanna know

我永遠愛你
I love you forever

這是我唯一的保證
This's my only promise

:D

1 則留言:

Mask 提到...

跟自己親兄弟一樣,我也愛你們倆