2010年2月28日 星期日

未知數?! Unknown future?!

其實我已經不想再說什麼了~
I don't want to say it again~

個人是個很討厭別人唬我的人~
I'm that kind of person who hates other people lie to me~

所以我也盡我最大努力做到不要唬人~
so I do try my best to meet my aim

舉凡練歌時間或是約出去玩之類的~
like on time for rehearsal or outing~all these kind of things~

說幾點就幾點~
all these kind of things~

但我自從來澳洲後~
BUT!! since I came to AU~

我一直在放各位鴿子!!
I always bouncing you guys off!!

每次每次!!
Always always!!

從第一年的說我會回去~
Since 2007

到現在!!
till now!!

已經要三年了!!
it's almost three years!!

連我高中班導都來看我了!!
even my teacher came to AU visit me!!

我還沒回去過...
I don't even back yet...

先在此跟各位慎重的說一聲~
I have to say~

我對不起你們!!!m(_ _)m
I'm so sorry!! I disappointed you guys...

但是世事總是難以預測~
But it's always going to be some thing that you can't predicted~

家裡幾位老人家身體越來越差...
my granny and grandpa's health status are getting worse...

一直很擔心見不到他們最後一面...
I'm so worried that I can't see them when they leave...

實在很難過...
that will be very sad...

有時候真的很無助...
some times you can't really with this...

有時我常在想...
some times I do wonder...

我的朋友、家人都在台灣~
Most of my friends and family members are in TW~

我在這裡做什麼?!
What am I doing here?!

好恨我的軟弱!!
I hate my weakness of heart!

不過上帝造每個人都有祂的旨意~
but I know you made everyone with meaning~

所以上帝我不恨祢~
so I don't hate you my load~

因為我知道祢愛我~
coz I know you love me~

但是就是好難過...
but I just feel so sad...

想了很久...
I've been thinking about this for a while...

也許回去當完兵再說吧~
maybe I shall go back for military service first~

讀書什麼的再說吧...
then the study and others...

畢竟你們才是上帝給我那最重要的寶藏~
coz you are the greatest gift that God's given to me~

但一切都是未知數~
However, that's all unpredictable~

我會再禱告~
I will keep praying~

請你們也為我禱告~
and plz pray for me~

(已經決志的功良,麻煩你~勃勃也請你祝福我,雖然你還沒信耶穌~)

求上帝指引我適合我且合祂心意的路~
say to know what he want me to do and do what he likes~

最後~
finally~

我要說的是~
my point is~

無論結果如何~
Whatever the consequence is~

我愛你們!!
I LOVE U GUYS!!!

真的很愛!!!
I REALLY DO!!!

4 則留言:

魯朵拉小朋友 提到...

好啦好啦~ 我也愛你啦! (被拖走

的確事事難料..不過我有跟上帝說過
還好有你們到澳洲
也成為我們小組某部分的動力和期待

或許你真的太久沒回來了!!XD
希望你真的哪天可以回看看我們~
家人總是可以耐心等待
因為相信上帝會給你預備最好的時間回來!!
所以不要放棄在澳洲讀書(護士彬!?
你可知道我們有多想去找你們嗎? XD
澳洲成員 我們永遠與你們同心
所以 CHEER UP!! 兄弟~

願上帝成就祂在你身上最美的計畫。

PS. 愛上帝要記得讀經禱告~

Mask 提到...

我念的亂七八糟...被當一狗票科目時
也是受你跟勃勃的鼓勵!
彬彬!加油!

我很想你,很久沒親眼看見你
可是我的大擁抱永遠留著等你~

順著感覺走,別勉強
不論結果如何~
我跟勃勃那份心會永遠在你左右
結果沒有好與壞
一定會有一個合理的解答

好好思考沉澱一下~
別給自己掛上沉重的負擔

BOBO 提到...

久久沒來我好像LAG了 真糟糕

TonyTsao 提到...

哈~我也都是在LAG的狀態啊~XD
不論是網路還是文章更新速度(棍!