2010年3月30日 星期二

好消息~ Good News~

剛剛手殘按到ENTER,
I accidently pressed the ENTER to upload my new article,

居然就給我這樣發出去了~XD
with nothing but title~XD

------------------------------------------
目前我的情況是...
My current status is...

預定七月會回台灣~
I will back to Taiwan in July~

然後等當兵~XD
then wait for my military service~XD

會有這樣的決定跟日期~
For the reason of this dicition and date~

主要是~
it's because~

1. 我外婆和爺爺身體越來越差~
1. My grand mum and grandpa's health conditions are kind of getting worse ...

想要回去陪陪他們~
so I want to spend more time to being with them~

在我還有機會的時候...
when I still have chance...

2. 老樣子...兵役問題...
and same problem...military stuff...

要是我在讀完大學才當兵~
Once I go for military service when I graduated~

就會造成我在學習及工作上有空窗期~
it could makes me have a sort of gap between my study and work~

可能會導致我的技能變得不熟練...
so I might result at skills lossing in the end...

(護士是很注重實作的...)
(as you know skill is one of the important part of being a nurse...)

因此先把兵役處理掉我也落得輕鬆~XD
and it will be easy for me to finished that stuff~XD

3. 日期的部分是因為~
then the date is because~

這學期大約在五月底結束~
This semester is going to finish in May~

但是教會的服事卻在6月底才結束~
but all the works that I'm taking for church at moment are finishing in the end of June~

所以再留一下~
so I just have stay here for a bit longer~

這樣回去也才會剛好是暑假?!XD
anyway it will just be the start of Summer in Taiwan~XD

今年要過兩個夏天呢~XD
Got two Summers this year hey?XD

------------------------------------------
--四月四日更新--
--Updated on 4/4--

六月二十九號見!!
See you on 29th of June!!

接機團開始接受訂位!!(棍
Those people who want to pick me, the booking is available now!!

謎:自以為會有人幫你接機哩~
PPL:Do you really think there is anyone, who will go and pick you up?!

給我自己做小黃回去!!!
Take a taxi home you silly sausage!!!

囧!!!

5 則留言:

魯小朋友 提到...

期待很久啦~~
快回來!! 打羽球XD

相信這是最好的決定
你不喇叭 你可以說到做到!
歡迎 這裡是台灣~~

Mask 提到...

昨天人在家裡
我就沒登入(怕帳號被盜)
我習慣用自己的電腦XD
所以我等今天回來才留言


我能看到你了呢~~~~~~~
((緊抱
話說...喬弟怎麼辦?

在說說心裡話
做這個決定可是思考了很多想了很多的吧
一切都會順利的~

TonyTsao 提到...

喬弟會一起回去當兵~
張媽也是~(當然她不當兵XD)

確實是想了很多...
其實雖然被當了一學期~
不過其實也慢慢步上軌道~
回去有很多不熟悉的事情要重新學習跟面對~
到時候就靠你們啦~XD

所以...
不要說你會死之類的!!
給我好好活著!!
至少活到我回去~XD

Mask 提到...

我會好好活著的!答應你

TonyTsao 提到...

GJ!!